петък, 6 април 2012 г.

Илюминати срещу Дракони - върховната битка за „mind control” през 2012 ! Или какво е общото между клипа на българския рапър Сарафа – “Илюминати”, клипа на поп-фолк артистката Андреа – “Лоша” и сериала по „BTV” – “Легендата за Испания”?


             Това е цялята версия на статията с графичното оформление и добавка за българския клон на Илюминати, която до последно се чудихме дали да включим. Приятно четене.



Здравейте, ранобудни приятели. Усещате ли мириса на пролетта във въздуха? А усещате ли идващата промяна? Какво? Липсва ви надежда? – не се притеснявайте – понякога, притиснат до стената, човешкият дух ражда най-съкровените си творения. Изумително е какво може да стори човешко същество в условия на екстрем и привидна безнадежност. Шедьоврите се появяват на бял свят именно в такива времена. Малко музика за настроение – и не се пренатягайте , избягвайте мускулните разтежения, особено резките чупки в кръста – http://www.youtube.com/watch?v=RkFoi2IuA54
Надявам се сте прочели предходната статия в блога. За някои базисни понятия ще ви е необходима според нивото на отваряне на съзнанието ви, затова ви я препоръчвам – друг вариант e да разгледатe сайтовете, за които на страничните ленти са дадени линкове в блога.
 За по-предпазливите от вас има една специална рецепта за четене на статии, които по принцип не трябва да четете. Заключвате двойно ключалката на входната врата. Пускате резето, ако сте имали благоразумието да си сложите. Загасяте осветлението. Поставяте винкел или бейзболна бухалка под леглото. Стоите си така и дишате учестено. След пет минути, ако не усещате влага и неприятна топлина в леглото е добре. Надигате одеялото. Поглеждате плахо през щорите. Внимавайте много да не ви направят калинка предсмъртно (ах, Йоца, де да знаеха картофените аграри,  че тези лазери минават и през пролуките на щорите - аууу). Според мен обаче е по-опасно да ви направят на дива калинка през целия ви живот. Както и да, ако пред вас няма паркиран черен джип с черни стъкла и не виждате от него да излизат „мъже в черно”, дебеловрати мутри или дансаджии със сърдити гримаси – добре е - и този път ви се размина. Избегнахте страшна домашна инвазия. Още малко музика за настроение – http://www.youtube.com/watch?v=s8voWgWkJCc !


Сега се пригответе за една по-страшна инвазия – тази, която ще разбие стените в собственото ви съзнание.
Разрушаващата експлозия ще дойде от тежкия сблъсък на илюминати фракциите.
Не се ласкайте - илюминати не водят война с нас! Те отдавана са ни покорили и оковали във видими и невидими окови. Те водят война със себе си, а ние сме в ролята на безмозъчна публика.  Фракциите им са се захапали в мъртва хватка и само един ще бъде победителят, който ще стъпи на трона на NWO” („Новият световен ред”). Вселенски закон е, че при окрупняването на йерархиите по-слабите елементи заемат местата на довчерашните си подчинени (роби) в системата. Това ще рече, че при крайното установяване на “NWO”, при оптимизацията на ръководните позиции, някои второстепенни от илюминати фамилиите и техният орбитиращ слугинаж ще трябва да влязат в трюма и да се заемат с греблата редом до мачканите досега от тях мразени роби(гои).
Кой да остане на палубата се решава от това, кой има по-големи мускули в използването на „mind control” потенциал за управление на масите. В тази битка стрелите и ракетите не са заредени с барут, плутоний или елементи с периодичен номер след 89, а с послания, които атакуват човешкия разум, прониквайки най-често през подсъзнанието ни, което за озарените от днешни времена не е нищо повече от разграден двор. Това е така, защото в средите на висшия пилотаж на властта много по-добре знаят древния принцип, че съзнанието ни и човешкия дух изграждат нашата реалност, а не предметите (обектите, респективно обективната действителност, наричам я също действителността на агнетата - ако се чудите защо попитайте д-р Лектър) 
Нека разгледаме какво ни казват трите продукции, визирани в заглавието от един по-друг ъгъл – този на истинските цели на създателите им. Говорим за истинските създатели – изпълнители, продуценти, текстописци, режисьори са само пешки в голямата игра на глобален шахмат. За да се ориентирате по-добре за мащаба и насочеността на статията, ще  перифразирам американския комик Крис Рок - „Майкъл Джордан не е богаташ, той е само добре припечелващо момче, истински богаташ е този, който подписва чека за заплата му...”. Та така е и в нашия случай, трябва да положим малко усилие, за да проникнем през розовата димна завеса, която шоубизнесът и жълата преса периодично пръскат пред очите ни, за да не осъзнаем истината, че забавлението е най-лесният и сигурен начин за индоктриниране и програмиране на съзнанието.

      


1) Сериалът „Легендата за Испания”.

Той се появи по мейнстийм медията „БТВ” в момент, когато течаха разгорещени дебати относно рамките на бъдещия фискален съюз в рамките Европейския съюз (държавно образувание, което копира това, което се опитаха да направят в началото на Втората световна война с Хитлер и Мусолини, а по-рано Наполеон и Карл Велики с идеята да се възроди Римската империя). Сериалът се базира на историята за борбата на народите, населявали Иберийския полуостров (територията на днешните държави Испания и Португалия) и съпротивата им срещу завоюването им от Римската империя. Сюжетът ни разкрива римляните като зли и безпощадни завоеватели(глобален илюминати стандарт), докато местните народи са представени в положителна светлина като борци за правда и свобода. Идейната борба между нашествениците и местните е в такава степен изчистена и идеализирана, че е представена като вечната борба между доброто и злото, между светлина и тъмнина. Много е трудно дори и за най-заблудените и неориентирани зрители да не направят аналогия с актуалните теми от настоящата история като противоборството на глобализма срещу антиглобализма, милитаризма срещу пацифизма, евроскептицизма срещу европесимизма, консерватизма срещу либерализма, национални валути срещу еврото и т.н.


Основен лайтмотив в „Легендата за Испания” е, че глобализацията(в лицето на Римската империя) олицетворява злото. Странно, а? Контролираната от илюминати мейнстрийм медия „BTV”( *за съпричастността на телевизията към глобалните илюминати стратегии за контрол просто вижте емблемата на „BTV ladyедно много интересно насекомо, ако откриете седем прилики с „монарх програмиране, ще черпяJ) пуска в ефир сериал във важен момент за етапната експанзия на глобализацията (фискалният съюз в рамките на „ЕС”), който представя идеала на западните глобализатори (Римската империя) като олицетворение на злото. Има някакво противоречие тук, не мислите ли? На мен лично ми изглежда странна тази история, дори невероятна. Въпросът тук обаче не е екзистенциален и хамлетовски – ”да бъдеш или не”. Въпросът е „кои да бъдат и кои да не бъдат?”
За да разберем първо какво означава този въпрос и после да си отговорим на него, е добре първоначално да  се замислим какво представлява тази телевизия(най-голяма аудитория и зрителски интерес в България), кои са и са били собствениците й и кои световни илюминатски групировки обслужват, защото както мъдро е казал народът- „Който плаща сметката, той поръчва музиката”. В противен случай ще изтървем важна част от пъзела, който ще ни разкрие колосалната битка за контрол на илюминати за „mind control” през 2012г.
„БТВ” стартира през 2000г., като фактически замести държавната Ефир 2 („Втора програма”), използвайки нейната ефирна честота и комуникационна инфраструктура(естествено предоставена за жълти стотинки).  „БТВ” придоби сегашния бозав мейнстрийм облик, когато бе собственост на международната компания „Нюз Корпорейшън”, представлявана от медийния магнат Рупърт Мърдок. Той е емблематична илюминати марионетка, която е специализирана в създаването и ръководенето на манипулативни мейнстрийм медии, които предимно чрез забавни и оглупяващи програмни продукти (реалита, конкурси, шоута, кеч, сериали) индоктринират масите и им вкарват (imprint-ват) в съзнанието непопулярни идеи като започването на нови кървави войни и приемането на фашистски закони, ограничаващи гражданските свободи (като „ACTA).
Сега „БТВ” е притежавана от „Central European Media Enterprises(CME), представлявана от друга илюминати марионетка - Роналд Лаудер (виден член и на „Световния еврейки конгрес”). “CME” е медийната групировка, на която илюминати са поставили задачата да образова подходящо и целесъобразно нeоколониалните питомци от страните т.нар. „Източен блок” (държавите от Централна и Източна Европа, които след Втората световна война остават в орбитата на влияние на СССР, а след 1989г. контролът върху тези гранични съветски колонии бе предаден на новосформиращия се „Европейски съюз” в политическо отношение и на „НАТО” и САЩ - във военно) и програмира съзнанието им съгласно точките от дневния ред на „Новия световен ред”.
Забележете, че основен държател на пакета акции в “CME” e считаната за американска, но реално мултинационална корпорация „Time Warner Inc., която за 2010г. е на второ място по приходи в глобалната развлекателна индустрия(на първо място са монарх-програматорите от „Дисни”) и най-големия световен медиен конгломерат. Както виждате, всички влиятелни световни медии по света де факто имат 2-3 реални собственици, което като се замислите е доста по-страшно от диктатурата на комунизма и неговата желязна цензура.
 По данни една интересна личност - Бенджамин Фулфорд (за повече информация може да посетите блога му, но недостатъкът е, че пълното съдържание е платено), предишният собственик на  „БТВ”- медийният магнат Мърдок  въпреки, че формално прехвърли щафетата чрез продажба, продължава да бъде влиятелен фактор за програмното съдържание на „CME” за Европа.
 Задействайки още силното си влияние, Мърдок започна своето отстъпление от безусловната подкрепа, която оказваха всички подчинени на империята му медийни групировки за частта от „Новия световен ред”, а именно „Новия Европейски ред” и неговия символ – общата валута - еврото.
Защо обаче така изведнъж Мърдок започна да изневерява на своите предишни илюминати господари? Защото усети на къде духа вятърът от Азия с мирис на бели дракони... не това не е шега, нито скрита реклама на поредния експенжън на „Warcraft”. Това е официалното излизане под светлината на прожекторите на бойната арена на могъщия алианс, наречен „Общество на Белия дракон (“White dragon society”).


По данни на гореспоменатия си официален говорител Бенджамин Фулфорд, „Общество на Белия дракон” е фракция, която по техни думи се противопоставя тотално на илюминати в световната висша лига на политиката. Главните им цели са: да се премахне бедността, предотвратимата детска смъртност, заробващата система на кредитите и дълг, налагане на нова справедлива парична и социална система, спиране на екологичния геноцид и климатични оръжия(„HAАRP на първо място); даване на съд и издаване на осъдителни присъди на виновниците за досегашното положение на Земята – предимно се визира кликата(т.нар. „Западен кабал”) на фамилия Буш, кралица Елизабет Британска и Ватиканът(включително всички окултни, финансови, икономически и военни лобита, които гравитират около тях). Това са тези, които са начело на илюминатския триумвират - Вашингтон Дистрикт Колумбия, Градът на Лондон и Ватикана, чието ръководство в момента се отъждествява и нарича накратко илюминати(т.е. съвременните представители на илюминати). Това са три напълно независими държави, които представляват ядрото на реалната илюминати власт, която контролира Западното полукълбо. От тях се ръководят другите марионетни държави и държавни съюзи. Трите центъра имат и съответните символи – обелиски, които са пренесени от Древен Египет(изконната илюминати люпилня) и които ги обозначават като главни резиденции на истинското и задкулисно световно управление. Обелиските са издигнати, за да бъдат знак за единството на властта на илюминати над останалия свят и също така паметник на преклонение пред техния единствен бог.
Дотук добре - видяхме накратко кои са „лошите” и кои „добрите”, ама както е казал народа „много хубаво – не е на хубаво”. Защо ли? – ами да видим кои са съучредителите на „Общество на Белия дракон” – японските милитаристи(създателите на самураи и камикадзе идеологиите), японската „Якудза”, китайските „Триади”, „Белите шапки”(фракция на висши ръководни служители от ЦРУ и други свърхсекретни агенции на САЩ, несъгласни с политиката на глобален геноцид, чиито проводник е династията на Буш). Оттук нататък оставям на вас да прецените дали борбата е срещу илюминати или за трона на илюминати...
През последните две-три години „ОБД” се насочиха към западните медии и започнаха сериозни опити да добият контрол над тях, тъй като имат нужда от отвърдена трибуна, от която да започнат пропагандната си война срещу кабала на Буш,  английската кралица, заедно с европейските им приятели и техния върховен ментор Папата. Дискредитирането на действията на западния алианс(кабал), чрез разкриване на престъпленията, свързани с войните в Афганистан и Ирак и много други, няма как да наложат в съзнанието на масовия европеец или американец само с клипчета в “You tube” и блога на Бенджамин Фулфорд.
Например, колко от вас знаят, че наскоро имаше осъдителни присъди за някои от членовете на кабала, като например Джордж Буш Старши и Тони Блеър, които на окултната дата 22.11.11г. бяха осъдени като военнопрестъпници (за престъпления против мира и човечеството) от международен трибунал в Малайзия. Информацията не успя да пробие гъстата информационна блокада на Запад(включително и в България – къде са будните ни журналисти – май всичките са на хранилка?) и да достигне масовия потребител. Изключение прави малка група ползватели на сайтове и медии за алтернативна информация. 


Да, политик от ранга Буш бе осъден официално за геноцид! Това обаче още няма как да се спомене в  българските медии, тъй като тук все още е много силна ръката на западния кабал, а може би страхът от него е още по-голям. Мърдок им има зъб, но още няма необходимата смелост, за да задейства необходимите лостове, за да започне контолирано изпускане на инфомация за съдебните процеси и арести по нашите географски ширини.
Ние не страдаме от излишни скрупули и затова ви предоставяме и няколко линка, ако не ги филтрират междувременно за България:
Тук вече прозира и ролята на Мърдок – притиснати в ъгъла, от западния кабал го поставиха пред стария болшевишки ултиматум – „Който не е с нас е против нас!”, тъй като явно не им  харесваше хамелеонската и изчакваща позиция на магната. С мотиви да го подтикнат към по-активни действия и да го принудят ясно  да демонстрира лояност към тях, те му спретнаха страхотен номер, като за целта впрегнаха цялата мощ на репресивния си и пропаганден апарат. За целта в публичното пространство бе „раздухан” скандал, в чиято основа е широкото медийно отразяване на стари съдебни процеси срещу контролирани от Мърдок медии и журналисти. В следствие на интензивното обществено внимание, скоростта на делата се катализира, като бяха инициирани и нови арести и „събиране на доказателства” (основно разбирайте влизане с взлом, трошене на имущество и измемване на информация от компютри).
В резултат на вихрещата се операция на Мърдок дори му се наложи да закрие  притежавания от него  вестник „Нюз ъф дъ Уърлд”(и да се откаже от стотици милиони паунда приходи от реклами и лобизъм) заради обвинения, че негови журналисти са събирали информация чрез подслушване на мобилни телефони и интернет на лица от английския „хай-лайф”.
Нека направим едно уточнение за читателите, които не са добре запознати с медийния пазар на острова, за да усетят магнитута на случващото се.
„Нюз ъф дъ Уърлд”, заедно с другия известен британски таблоид  „Сън” са нещо като българските официозни  вестници „Труд” и „24 часа”  с леката уговорка, че в България жълтото минава за бяло.  Двата вестника, подобно на българските си събратя, въпреки че са окачествявани като таблоиди(т.е. сериозни теми, но в жълтеещи нюанси), винаги досега са били стожери на властта и обществения ред в Обединеното кралство и всички други зависими от него държави. За мащаба и тежестта на „Нюз” може да ви говори само един факт – Анди Коулсън, сегашният шеф на „PR отделна на британския премиер Камерън е бил 4 години главен редактор на въпросния вестник(„Нюз). Въпреки това атаката срещу вестника този път беше гибелна. Официалната позиция на английското правителство и съдебна власт е, че така се съблюдават устоите на демокрацията и се защитава правото на гражданите за неприкосновеност на личната кореспонденция. Неофициално обаче управляващият кабал във Великобритания и сегашната династия на Уиндзорите предупредиха твърдо, че няма да допуснат Мърдок да играе двойна игра и докато официално ги подкрепя, тайно да се пренастройва на друга вълна на слугуване на алианса от Изтока. Заиграването на Мърдок с „ОБД” бе усетено от кабала на Кралицата и най-вече от все още верните й „Ми-5”(„SS” - официалното им съвременно наименование – малко иронично нали – кой ли пусна бомбите над Ковънтри?)На такава лояност вече не може да се радват фамилия Храсталакови и довчерашните им довереници от ЦРУ – може би от разузнавателната общност на САЩ разбраха, че за много малко част от тях има запазени места в бункерите  J).
За тези, които искат да разберат по-добре какъв е случая спрямо българския стандарт, представете си, че журналисти на „Труд” и „24 часа” извенднъж започнат да събират обективна информация и пишат сериозно срещу Бойко Борисов и Цветан Цветанов. Дали няма да последва нова акция „Наглите -11” или „Калмар-6”? Е, това му се случи на чичко Рупърт.
Сега разбирате ли защо Мърдок лобира за сериали с насоченост срещу Римската импеприя? Вероятно защото се приготвя да служи на зараждащата се нова глобална империя от изток с ценър Китай, на която „ОБД” е само предвестник.
Подобен пример на двулично поведение проявиха и други медийни конгломерати по света. Например, може да проверите, че медиите в Япония тактично пропуснаха да отбележат при отбелязването на годишнината от трагедията във АЕЦ „Фукушима”, че става въпрос за природно бедствие, като оставиха въпроса открит. Оттук до признаването на „HAARPза виновник за геноцида остава само една крачка. Дали ще я прекрачат ще видим според това в чия полза ще се наклонят везните в  глобалната илюминати битка.
След тази дълга, но надявам се полезна интродукция(тя ще ви е полезна и в осъзнаването на целите и на другите две продукции, визирани в заглавието), нека да разгледаме по-конкретно „Легендата за Испания” и посланията, които носи поредицата.
Не нужно да си проникновен анализатор, за да разбереш, че сериалът е алюзия със сегашното положение в Испания ( а не само там, а в цялата т.нар. периферия на ЕС, включително България. В случая Испания е събирателен образ на онеправданите членки на съюза.) За да разберете по-добре написаното по-нататък, за вас е по-добре да се запозаете с тези две стати :
 Не е задължително да го направите сега, може и по-късно. Написани са на популярен и достъпен език и ще ви кажат какво всъщност означават парите, лихвите, националните валути и всичко това през призмата на „ЕС” и валутния Нов световен ред(„NWO).
Сега да се върнем към „Легендата за Испания” и днешна Испания - страна в периферията на „ЕС”, която чрез нахлуването на финасов капитaл под фомата на евро (фактически ползване на чужда валута) и кредити бе опоскана и разрушена за сметката на т.нар. главни мотори – Франция и Германия(като главни мотори явно им се полага най-голяма порция гориво). Обърнете внимание (* за тези, които не са го гледали е добре да изгледат поне една серия – има го на торент в сайта „Замунда”) колко пъти в сериала бе засягана темата за отворената търговия с Рим (разбирайте „ЕС”) и ползването на римски монети, като много по-ефикасен начин за налагане на контрол от силата на римския меч(тук може да разбирате „НАТО”). Ако сте прочели горните две статии, сега разбирате фанатизма на испанските бунтовници за свобода, които искаха да бъде налагано смъртно наказание на всеки заловен с римски монети. Изводът е ясен – ползването на чужда валута (евро) води до икономическо робство. Тук е мястото да отдадем необходимото на римските търговци, които много повече от римските легионери са допринесли за разрастването и укрепването на империята. Въпреки, че са избегнали да ги възпеят поетите и историците(може би не случайно), те като преносители на стоки с висока добавена стойност(*най-накратко стоки, за чието произвеждане се изисква малко усилия, но се продават на високи цени – за повече информация за този модел търговски и финансов рекет тук: 1)  http://www.youtube.com/watch?v=BChcKbTevxY;2) http://www.eurochicago.com/2011/07/omrazniyat-dalg-na-gartsiya/) са продавали на варварите реално дрънкулки срещу ценни ресурси, включително и човешки. По този начин са обособили обща търговска територия, от която лъвският пай е попадал в Рим.
Макар и Испания (подобно на Гърция) да е събирателен образ на пострадалите и разрушени от членството си в „ЕС” държави, сериалът визира не случайно испанската съпротива. Испанците са корав и свободолюбив народ, който не веднъж се е оказвал сериозен препъни камък за илюминатски фракции, бленуващи тотално европейско господство( с апетити за последващо световно).
 Масово  хората са отгледани и обучени, че основната причина за провала на Наполеон (а после и на Хитлер, все емблематични илюминати марионетки) и неговата Европейска империя е руската зима, която погубва цвета на армията му дори без бой. Малко хора знаят обаче, че има втори и равен по сила ключов фактор за несполуките на Бони (оставям настрана британците, които винаги привидно го играят контра при създаване на европейска свърхдържава) - това са испанците и първата по рода си съвременна партизанска война, която е организирана успешно от тях.  Макар и привидно завладяни и окупирани от френските войски, водени от своите местни лидери, испанците повеждат свирепа война от непознат дотогава тип, която се оказва разковничето за провала на Наполеон и на завоевателната му политика на Запад. За това много увлекателно е разказано в един друг сериал с антиглобална насоченост– „Шарп”( с Шон Бийн в главната роля), макар че съвсем по британски там акцентът и основните заслуги за победата са приписани на англичаните.
В „Легендата за Испания”(интересен окултен факт е, че излъчването на първият сезон в Испания е приключено на 11.01.11г.) освен основната сюжетна линия за борбата на испанските(иберийски) племена срещу римската окупация на полуострова ,ни разкрива и личните истории на няколко централни персонажа. Това са преторът Гай Сулпиций Галба, съпругата му- патрицианката Клавдия и бореца за свобода и бъдещ крал(водач на племенен съюз) на Испания– Вирият.
И трите образа представляват не само личности, но и събирателни, дори архетипни образи в подобен вид сблъсъци на цивилизации и цивилизационен избор.



Преторът Галба е типичен представител и образец на силен, амбициозен и безскрупулен илюминати лидер с подчертано засилено рептилско съзнание и морал. Поведението му се характеризира с насилие, сексуални злоупотреби и неморални постъпки в името на властта и парите. Той и приближените му римляни се характеризират със силно развит инстинкт за териториалност и йерархия, страст към зрелища, изпълнени със проливане на кръв, жестоки битки и причиняване на страдание на големи групи от хора.
Съпругата на римския пълководец - патрицианката Клавдия е женското въплъщение на този тип рептилско-базирана култура. По време на развитие на сюжета на сериала тя с охота ни демонстрира как предлага тялото си на най-силния и амбициозен мъжкар според моментната ситуация. Винаги е готова и убива с отрова враговете си(силна алюзия за жената-змия). Въобще всяка уваважаваща себе си женска рептилия(Ласерта, не го приемай личноJ), би завидяла на навиците и начина й на поведение.
Този постоянно експониран рептилски(неземен, или по-скоро нечовечен) лайфстайл на римляните (показани като образцова илюминати цивилизация) е противопоставен на този на испанците, символизиран и концентриран в най-чиста степен в образа на техния водач - Вирият. Той е представен като земен човек – един от нас. Той не демонстрира рептилско поведение и сляпо желание за власт, напротив -  основните движещи сили при него са любовта към семейството и народа  си, както и състрадание към ближните и готовност за саможертва. Все неща, които един рептилски мозък не би си помислил, та камо ли да осъществи...



2) Клипът на поп-фолк артистката Андреа – “Лоша”.



 Българските слуги на Илюминати взеха да се усещат, че при всяко завъртане  на евровъртележката и с приемането на всеки следващ евро регламент [Тук искам да отворя една голяма скоба за хората без юридическо образование, а дори за вещи адвокати, за които EUR-lex”  e равно на научна фантастика и „Стартрек”. Съгласно договорът от Маастих и Лисабонския договор(това де факто са глобални съглашения на новоналаганите илюминатски фракции) регламентите на „ЕС” са нормативни актове, които имат по-голяма сила от българската Конституция и влизат веднага в сила, дори и да не са преведени на български език! Ратификацията има чисто декларативен и символичен характер.] се превръщат все повече в индианци, отколкото във вождовеJ. Това е като онази игра, която се играе в детските градини, при която броя на столовете е с един по-малко от танцуващите в кръг и след всяко следващо завъртане на хорото се изважда по още един стол. Нашите хора(кандидат озарени и зидащи), подобно на испанските си колеги, започнаха да се усещат на къде духа евро вятърът(на промяната и глобализацията) и къде в крайна сметка ще ги отвее, като за това започнаха да се опитват да показват зъби. Спомнете си как в навечерието преди да ни приемат в „ЕС” за една година имаше над 150 показни убийства, въпреки че в МВР се вихреше суперменът Боко.
 Сега положението е сходно – още по-рязко се стесняват пазарите(съответно и потоците от кеша) и техните относителни дялове за местните притурки на илюминати. В резултат на този процес нашенските кукловоди започват да се мъчат да опитват да гризнат ръката, която ги хранеше по време на т.нар. “демократичен (демократично-криминален) преход. Докато българският народ бе целенасочено редуциран и оглупяван (справка плана „Ран-Ът” – хубаво е ако можете да разгледате и секретната му част), господа реформаторите алчно лапаха баницата(дадена им в размяна срещу продажните им душички), като в лакомията си не се усетиха, че използвайки стратегията „на час по лъжичка” европейските им събратя и ментори постепенно я(баницата,пицата и пр.) бяха направили толкова постна, че вече не е възможно да се удовлетвори разгулната им алчност. По-приспособимите от тях започнаха да се усещат, че не „кеш” контролът, а „mind контролът движи света на властта и започнаха да съсредоточават усилията си в тази насока. Още повече, че те с инстинкта и обонянието си на чакали започнаха да усещат вятъра с мирис на дракони от Азия.
За да отстояват позициите си, нашите вождове разбраха, че ще трябва да се включат в битката за оцеляване. Осъзнаха новата реалност, че подмазването, навеждането и слугинажа вече не са подходящи тактики за оцеляване и властване не само в Рим, но и на село. Не и през знаковата 2012г...
Естествено в битката за „mind control те решиха да използват най-могъщите оръжия под техен контрол и започнаха смело да „наливат” пари за пропаганда в защита на каузата и дневния си ред. Трябваше обаче да бъдат внимателни – преки критики и кампании срещу „ЕС” и налаганата от Брюксел политика са като фронтална атака на конник срещу танк. Затова нашите герои прехвърлиха битката на архетипно и символно ниво в зона(народопсихолигията на контролираните от тях маси), която имат самочувствието да контролират по-добре и с възможности да се измъкнат невредими с подобни оправдания - „Кой, аз ли съм го спонсорирал този клип – това само едно безсмислено шоу?”.
Разбира се едно от най-мощните оръжие в арсенала им за контрол на масите е могъщата и всеобхватна чалга-индустрия, а перфектният враг се оказа Римската имpерия – образецът-идеал на реалния противник – господарите на Европейския съюз. Като враг номер две и като вторична концепция е обозночена Християнскта църква, което пак е индиректна атака към духовния крепител на ЕС и върховен християнски сановник на земята – Папата.
Сега нека се съсредоточим конкретно върху клипа, за да видим как тези идеи са разгърнати чрез поредица от силно въздействащи символи, митологеми и старинни архетипи.
Преобладаващите във видеото на артистката (*В западната поп-култура това понятие отдавна е общоприето за подобен тип изпълнители, а не е само мое мнение, че това определение е много по-подходящо от „певец”. Вече не само чалга-гурутата от „Пайнер” знаят мантрата, че поп-фолкът е визия.) Андреа – “Лоша” използвани образи са мултимейдийни сиджили, които имат за цел да съберат съзнанието на масите под знамената за каузата на локалните илюминати (символизирани от събирателния образ на героя-юнак), които демострират способност да забравят стари вражди в името на победата срещу общия враг – глобалните илюминати (символизирани от знаците на Римската империя и легионерите).
Сюжетът на клипа е уникално кратък, но наситен с голяма интензивност и символика. След дълга интродукция, базирана на библейска символика за предстоящ апокалипсис и унищожение на „неправедните”, следва съдържание, което ни разкрива появяването на главния герой - митичен юнак с шлем, които се преражда от мъртвите (алюзия за алхимичния символ – Феникса, като загатва способности за използване на некромансерски техники и магия). Мисията на призоваването му е да въздаде жестоко и болезнено отмъщение („без съд и присъда”) и да спаси лирическата героиня (символизираща ангел и невиност, малко комично с Андрея в главната роляJ) от кръста и лапите на империята на Злото, която, както и в предходната продукция, се олицетворява от Римската империя.
Нека обърнем внимание на необичайно дългото интро. Започва се с тъмнина, озарявана от слаба светлина на огън и дим. На този фон се дава цитата от Библията:
Който пролее човешка кръв, и неговата кръв от човек ще се пролее; защото по Своя образ направи Бог човека. Битие 9:6.
Замисляли ли сме си какво ни казва реално този пасаж? За разбирането му обаче са необходими малко познания по еврит, достъпни за всеки средноинтелигентен човек. В „Битие” това, което е преведено от арамейски на еврит, думата за бог е „елохим”, което обаче е множествено число на думата „елох”. „Елох” са наричани същества от расата, за която евреите пазят жив спомен в религиозните си книги и за която те тайно предават знанието, че са основните биогенетици на съвременната човешката раса, развити достатъчно в областите на генното инжинерство („И Бог каза: Да създадем човека по Нашия образ, по Наше подобие” Битие 1:26) и тераформинга(„Де беше ти, когато полагах основите на земята? - кажи, ако знаеш; Кой й определи мярката, ако знаеш? Или кой е опъвал по нея въжето?”- Йов 38:4-5,), за да могат да бъдат наречени богове.
Стартирайки с този цитат като лайтмотив на клипа, авторите показват респект пред първосъздателите и готовност да следват техните завети. Това е много дълбок символен заряд, от който те черпят легитимност. От тук нататък те ни сугестират, че предстоящото съдържание носи върховната божия сила и справедливост. После следват няколко пасажа,които самоопределят авторите като смели и свободомислещи, докато позиционират врага на ниво „ад”(алюзия за Дявола), като ни разкриват какви са техните „пъклени  планове”. После прибавят и друго важно смислово ядро – това за кръста – техните антагонисти са превърнали „разпятието в задължителен ритуал”. Това не ни разкрива само жестоката омраза на масоните към църквата, но и много хитро дава знак на тъждественост между ад(дявола) и тези, които превръщат „разпятието в задължителен ритуала”, слагайки по този начин почти незабелижимо знак на равенсто между християнската църка(най-вече римокатолическата) и сатанизма. Намеквайки, че макар и привидно да защитава идеите на Исус Христос, църквата е тази, която има вина за смъртта му и нейният бог е някой друг, но не и този, който е на кръста. В това има и много голяма доза елементарна логика и рационализъм. Като се замислим едва ли организация, създадена в името на Левски, ще си избере за основен символ „бесилка” и ще кара членовете й да й се прекланят и целуват нейни дървени и метални копия. По-нататък тази идея се развива и от съдбата на лирическата героиня, която е прикована на кръста с „духовното” съдействие и под анатемата на две монахини. Но нека се върнем към писменото въведението в клипа. Отваря се и трета централна тема в него – един от любимите и движещи старозаветни идеи – тази за отмъщението(възмездието).
Тази тематика не случайно е въведна  от средите на българските слуги на илюминати- някои от тях започнаха да виждат как силите на Изтока започват да надделяват в скрита засега война(поне за българската общественост) за глобално господство. Те придвидливо усещат как България отново може да попадне в орбитата на влияние на Изтока. Затова от сега се точат зъби за разправа с наложената им преди  23 години от западния кабал принцип на доминация и някои нейни глашатаи и резиденти. Очакванията са реабилитацията и последващото отмъщение към колаборационистите на „ЕС” да се случи „без съд”, „без присъда”, „болезнено”, „безмислостно” и „жестоко”. Лично аз усещам духа на времената на „Народния съд” през 1945 година, когато по подобен начин са убити около 50 000 българи, най вече от елита на средната класа, запленени от Ницше и Фюрера и мита за свърхчовека. Не са най- славните години в българската история, но за другарите тези спомени обаче топлят кръвта...
Да се насочим към първата действена сцена на клипа след интродукцията. Виждаме първо силите на Злото, представени от група римски легионери, предвождани от техния центурион. Те са военният ешелон на тези, които превърнаха „разпятието в задължителен ритуал”. После ни се разкрива другата, по-висшестояща каста от йерахиите, крепител на илюминати системата – тази на духовенството – представена от две неумолимо пристъпващи напред монахини с черни книги в ръце. Функцията им е да легитимират ритуала като божие жертвоприношение. Предствя ни се и лирическата героиня (Андрея), която е влачена по земата от черен кон. Тя е облечена в бяло, за да бъде противопоставена като символ на невинност, светлината и доброто.След това е прикована ритуално и издигната на кръста по подобие на Исус Христос.
След това ни се разкрива и втората основна сюжетна линия - тази на лирическите герои. Първият и главният (конникът с шлема) е този, който както споменахме по-горе като събирателен образ е призован по магически начин и се появява извенднъж от Царството на мъртвите. 


След него веднага се появява и образът на втория лирически герой –войнът варварин, който воюва с чук(алюзия за Тор и скандинавския пантеон от езически богове на войната). Първият подвиг на героя-варварин е да призове един сокол. Това е символ на бог Хор. Освен първосъздателите елохим се призовава и емблематичен египетски бог. Също така символ на възкресението и победата над злото. Малко след това се включва кадър на друг герой – змиеповелител, който държи в ръка змия – дава се алюзия за антагониста на Хор – египетския бог-рептилоид Сет – познат на римляните като Сатурн, а на християните като Сатана. Архетипен образ на злото и древен враг на човечеството. Но не бързайте с заключенията – тук ще има изненади. 



Междувременно лирическата героиня на Андреа се включва с лирика, демоснтрираща непреклонна вяра дори пред тежки физически изтезания и очакване на спасението:
нека всичко боли ме, но да съм с теб...
Интересно, че този път тя се появява с изцяло черен тоалет – давайки алюзията за Черната вдовицаИзида (майка на масоните) – друг ключов персонаж в египетската митология, преминал след това в множествво религии, включително в християнството(Дева Мария). 


После веднага се появява римлянин, който държи две кучета. Дава се и съвсем далечен намек за Анубис и съществата от Сириус, които са на римска страна.
Последващата рязка смяна от сцени, наситени със символика, ни открива образа на отшелника-магьосник. Той контролира стихията на огъня – магическо умение, демонстрирано от топка огън, извираща от ръцете му. Аналогията със старозаветния пророк Илия и персийския Зороастър, които са отвръщали на огъня с огън и са пречиствали света от злото с тази стихия, архетипно се наслагва. Контролът на огъня и огнените духове е силно застъпен в индоевропейските вярвания и най-вече сред народите, населявали Персия (териториите на днешен Иран(земя на ариите) и Ирак), които според съвременните проучвания са в близка генетична връзка с българския народ. Именно тази генетична предразположимост към влияние от архетипни символи търсят да мобилизират и манипулират създателите на клипа. 


Така, докато героинята кърви на кръста и плаче с кървави сълзи, юнакът-призован от царството на мъртвите, яхва гневно вран(черен) кон и поема към мястото на Голгота, за да спаси героинята от лапите на Злото – Римската империя. Прибавяйки образа на коня към този на юнака – създателите на клипа използват най-мощния тотемен символ на българите – коня(превъзхождащ дори този на сокола), който в периодите на най-голямо могъщество на българската държава е бил и символ, и герб, и знаме на нашите победи и величие.
След това много силно символно архетипно насищане и сугестия, нагнетяващи напрежение, следва неговото неизбежно отприщване срещу врага. Тук умело се използват съвременни ефекти със заемки от „1st person shooter и „quest игрите. Целта е да се таргетира младото поколение, чието съзнание беше  силно инпринтнато(почти до ниво духовно осакатяване) от подобен тип виртуални бойни стимулатори. В случая се използват оръжията на илюминати, но този път базовото програмиране с подходящите  “mind” ключове работи срещу тяхната идея.


В кървавото меле, в което сам юнак на коня, а после  с малко помощ и без коня избива садистично цяла римска кохорта, е изпъстрено с екшън и аркадни елементи. Като интересна сцена може да се открои появата на гиганстка змия, която обаче за изненада се включва в битката на страната на героя, като хапе смъртоносно и обвива противниците му. Тук свързвам идеята с първоначалния епизод, когато змията беше укротена от магьосника-отшелник. Сега виждаме, че тя се хвърля във вече свещената битка срещу Римската империя. Използва се парадигмата за едно зло срещу друго върховно злото. Или както е казал народът да те изкарат по-черен и от дявола.
В разгара на битката се включва и магьосникът-отшелник, хвърляйки огнени кълба срещу римляните. По този начин той символизира обединяването на едни други(след змията и сокола) по принцип антагонистични начала – мечът и магията.
Съчетаването на архетипни двойки антагонисти е целенасочено тръсен похват. Старо правило е (пресъздадено в множество религии и митове), че противоположностите в природата се обединяват само в условия на екстрем и го правят само срещу върховното зло. Тази система е много добре развита в книгата и серията филми - „Властелинът на пръстените”, които под формата на приказка и символи ни разкриват множество окултни и езотерични тайни. Както виждаме част от тези похвати са използвани и в клипа на Андреа. Спомнете  си само, когато от Задругата на пръстена призоваха мъртвите(предали някога Исилдур и проклети за това) в битката срещу Саурон. 


Накрая клипът свършва с освободената (възкръснала) от кръста Андрея, която пърха властно с ангелски криле, а всички останали й отдават божествено преклонение, коленичейки пред нея. Тази своеобразна поанта символизира надежда за предстоящото обръщане на ценностите през 2012г. и е нюанс към налагането на  новата глобална религия.
Да обърнем и внимание на лириката в клипа, макар и визията да има преобладаващо участие в неговия въздействен арсенал:
 „Нека всичко боли ме, но да съм с теб” – в първия куплет ключов е мотивът за болката и нейното преодоляване в името на вярата. Само че тук вярата и борбата нямат епично естество, характерно за лириката от Възраждането и Борбите за национално освобождение, а се задава окултен нюанс, в който водещ е мотивът за сливане на тялото и вярващата ( лирическата героиня)  с това на нейния бог.
Тази окултна и езическа тематика се разгръща още в началото на втория куплет, в който Салман Рушди би намерил много вдъхновяващ материал за своите строфи:
Ти си вратата на греха, сега ще блъскам
...
Хайде, напиши по цялото ми тяло,
друг да не пипа – твоя съм изцяло.”


Тези стихове въобще не са посветени на Кобрата, както вероятно си мисли той, посръбвайки уиски в „Син сити”. Това са стихове във възхвала на древния култ на Сет. Сега разбирате защо и змията, и змиеукротителя бяха прибавени в отбора на „светлите фланелки”, както обичат да се изразяват господа плеадианците. Идеята, че след като върховното зло Римската империя си отиде, нашите хора ще могат да покажат истинската си окултна същност и предпочитания, което накратко можем да окачествим като отдаване на рептилски същности.
Лоша прави ме, аз ще понеса греха,
ако е с твойто име.
Първият ред разкрива подобна на монарх-трансформация и вярването, че чрез причиняване на болка на човешко същество друго такова  може да стане равно на бог, създавайки(„прави ме”) нов човек(по-скоро друга човешка личност) чрез метода на дисоциация на съзнанието.


Скриването на името на бога, в който вярва  пламенно лирическата героиня създава далечна и въпреки това осезаема алюзия за „Откровението” на св. Йоан, който на базата на криптографска гатанка ни дава това име с численото обозначение 666.
Следващият стих повишава градацията и почти в прав текст разкрива бога на лирическата героиня:
Хайде, напиши го дявол да ме вземе,
после вземи ме, искам само тебе.
Лоша прави ме, аз ще понеса греха
ако си Ада бъди сега.
Думите „дявол” и „ад” говорят сами по себе, особено когато се призовават да бъдат сега.
с най добрия съм била” – намесва се и кралят на Егото – Луцифер, който между другото не просто е другото аз на Сатаната, а негов ментор. Това е една друга тежка заблуда на Църквата (което е добра тема за изследване, ако ви се занимава), която се е опитала да слее двата образа. Тук обаче не знам честно казано дали от езотерично невежество, или с цел градиране на йерахията в отбора на „тъмните” фланелки са дали образ на Сияйния след този на бога-рептилоид.
По-нататък се разкрива  и желанието за плътско сливане с неназования бог:
Ти си годините, в които съм горяла
всичките ми нужди на горещото ми тяло.
В тях сърце съм стопила и ще стоя.


Водещ момент, освен плътските нужди на тялото, са и огънят – символ на бога-факлоносец, който освен да дава познание на „дъщерите човешки’’ явно и стапя сърцата им от желание.
Лириката завършва като магически стих от евокация и повтаря рефрена от началото – „ако си Ада бъди сега.
Както забелязвате лирическото повестование не съответсва напълно на видеото на клипа, което има предимно епическа  насоченост и претенции на създателите, че са от отбора на „good guys”. Това противоречие е съзнателно търсен ефект, оприличаващ ритуал, в който символично се сливат противоположности - мъжкото и женското начaло, магията и меча, наука и религия, доброто и злото, за да бъде изковано мощно “mind control” оръжие за битката срещу възраждащата се Римска империя като прототип на Новия световен ред.
И в заключение - който си мисли, че продуцентите и истинските спонсори на Андреа са проявили 100% оригиналност в клипа „Лоша”, нека разгледат видеото на Нас – Мрази ме сега (Nas - “Hate me now”, ето линк - http://www.youtube.com/watch?v=dKSJN3WWR3E ). Ще си спомните - песента беше актуална в клубовете и дискотеките в края на милениума(ах, пак тези илюминтаски думи и инпринт) J.
Забелязахте ли как клипът на Нас започва с текст на библейска тематика и буреносно небе, а после и главният лирически герой го разпъват на кръст, докато героически отстоява вероюто си...
Но ще се изненадате - не само Андреа е преписвала...
Нас и масонските му събратя(от тъмните ложи (не е заради цвета на кожата – да не се нахъсват правозащитницитеJ) Пъфи и Джей Зи(за по-слабо запознатите със света на хип хопа - те го продуцират и лансират) също са влезли  в ролята  на надлежни преписвачи и то не от кого да е, а от смъртния си враг -  Тупак Амару Шакур ( 2pac - в чиято чест възнамеряваме да напишем отделна статия, R.I.P.)).


Ето, вижте клипа на Тупак – “Усмихни се” (2pac - Smile” - http://www.youtube.com/watch?v=L0Vk0EL-r8g ). Ако сте ценители на стойностната черна музика, може да се убедите, че Пухеното дупе и Джига-нига са крадвали и концептуални добавки от „Черния Христос” пак на Пак J (2pac - Black Jesus” - http://www.youtube.com/watch?v=mcalTCVyO7Q ).
Както виждате и в България важи древният херметичен принцип – „каквото горе, такова и долу” - нашите момчета просто се напъват и дават отражение на борбата на големите батковци в разгръщащия се глобален илюминати фронт. Сега просто полъхът на ускоряващата се титанична борба Изток - Запад започва да се усеща и по-интензивно на нашите географски ширини.
И последни думи за чалгата като най-ефективно оръжие за „mind control. Получаваме много добронамерени поздравления за блога и тематиката му, но много от тези читатели не считат, че тези които стоят зад чалга-индустрията са толкова напреднали в handling-а и че просто сляпо се копират модели от Запад, без да разбират тяхното истинско значение. Да, това е вярно за по-голямата част от чалга-изпълнители и продукцията, особено при нискобюджетните сегменти. Но... няма как да създадеш клип в клуб 100 000лв. +(такива клипове за България може би се броят на пръстите на двете ни ръце) и да не поработиш сериозно върху концептуалната му част. Бъдете сигурни, че не всички разходи отиват за скъпи коли и тоалети – още повече, че те не се купуват за клипа, а само се ползват или се вземат под наем. Българските идеолози на чалга  индустрията  и техните сенчести кукловоди може да не са виртуози в „mind control”-а и монарх-хендлинг-а, но определено не са само самодоволни, угоени чичковци, които правят разгулни оргии с артистките си(набедени за певици). Да направиш такъв клип от ранга на тези, които разглеждаме, използвайки случайна подреба на символите е все едно да напишеш на асемблер(*асемблерният език (асемблер) е език за програмиране, чрез който машинният език на дадена процесорна архитектура се представя в четима за хората форма) вярна програма (без бъгове), без да знаеш кода. Между другото методите, който използват създателите на клиповете, са стари масонски и илюминатски техники, които съставляват биотехнологични асемблери. Функцията им от времето на кабалистите е да се осъществи надеждна връзка между човешкото съзнание и тяло, както и програмирането на хода на битието им в желаната от програматора насока и съгласно неговите зададени цели. За висш пилотаж в тази насока се смята създаването на голем, де да знаеха древните равини, че ще се появят чутовни техни наследници, които ще създават цял народ от големи...


3) Клипът на българския рапър Сарафа – “Илюминати”.

По непроверени данни, но достигнали до мен от няколко независими източника, в момента протичат процеси на активизиране на ядрото на малкото останали коренни български аристократи (изконни местни илюминатски фамилии от средновековието), които са успели някак си да преживеят Османската империя, династията на кобургите, фашизма, комунизма и „демокрацията”, но сега усещат и техните позиции силно застрашени от сериозното разклащане на пластовете в световната властова структура(най-вече индикациите за глобален геноцид).
Предполага се, че това са кръгове, които претендират да имат останала кръвна връзка с династиите на Асеневци, оцелели в малоазийските владения на Османската империя, Дубровник, Венеция, Крит и Малта, както и в някои планински райони на България – предимно малки селища от Стара планина и Родопите.
Счита се, че от техните среди са излезли Георги Раковски и Вълчан войвода.
Някои хипотези изявяват мнение, че от тази група са финансирали Левски, посредством контролирани от тях масонски ложи.
Има данни, че техни представители са били в основата на такива ложи още преди Освобождението, като са успели да запазят структурите си дори през епохата на комунизма(1945-1989г.). Това е много вероятно, тъй като със сигурност се знае, че е мит, че масонските братя са замразили изцяло дейността си след 1945г. Те просто са преминали в нелегалност или не са парадирали външно с принадлежността си, както правят новото поколение от братя зидари. Вероятно, благодарение на дейността на тази група, дължим уникалното за времето си комикс-списание „Дъга”. Като върховно тяхно постижение се счита достъпа и влиянието им върху Людмила Живкова, която е щяла да наследи баща си, ако от КГБ не я бяха ликвидирали.
Това обаче е едно от  малкото неща в статията, които наистина не мога да твърдя със сигурност, защото няма публични факти за съществуването им. За достоверността на всичко друго в статията може да  проверите свободно във все още слабо филтрирания български интернет.

Със сигурност  мога да твърдя, че техни представители в началото на 19 век (между 1800 - 1835г.) са осъществил контакт с основателите на „Череп и кости”(известници с питомеца си Джордж У. Буш. Не случайно Велчовата завера и официалната обявената дата за начало на обществото в Йейл (1832г.) са в един времеви интервал. За отбора на Томите ще кажа, че наскоро видях с очите си артефакт, който свителства за това сътрудничество. Той е обществено достъпен на закътано място, но ще се въздържа да го споемна, за да не го сполети съдбата на Битолския надпис. Нищо чудно настоящият ресорен министър след 2-3 чашки(може и да са бутилки при неговия стандарт) и няколко пури да реши да го премести в някой влажен музей, още повече че етническите му предци вече веднъж са се опитали да унищожат артефакта.
Защо започнах с тази група – ами защото считам, че по тяхна линия се получава подкрепа и менторство за  рапърът Сарафа. Напълно възможно е  и той да не осъзнава конкретния източник на влияние, но дори да е наясно, ще е илюзорно да мислим, че той ще го признае публично в интервю.
Възможно е клипове като „София Де Жанейро”(предшестващ) и „Илюминати” да  са случаен плод на авторско вдъхновение, но те със сигурност са част от глобалната анти вълна, която се разлива по събуждащия се свят срещу Илюминати и методите на тяхната скритa манипулация. Песента и клипът могат да се определят като връх на българския социално ангажиран хип хоп и рап, но не са първите опити в тази насока. Спомнете си „Пунта” и „Колега” на „Ъпсурт”; „Писна ми” на Спенс; „Пирамидката” на Des Ivanova (продуцирана от Цецо от „Респект”).


 Клипът на „Илюминати” е видимо предназначен да таргетира широка поп и рап аудитория, а не само ранобудните търсачи на истината. За това се набляга на разкриване на съществуването на илюминати („Те са тук и контролират целия свят...”) и излагането им на светлина в публичното пространство чрез посочване на техните действия. За някои това вече може да е  „АБВ”-то на голямото пътуване към истината, но не забравяйте, че с ‘’Рибния буквар’’ Петър Берон е започнал да учи шопите, че такова животно има.
Сарафа с фокусирането върху Рим(дори по-голямата част от клипа е заснета там) представя града като столица на илюминати и техен главен команден център. Централна роля в лирическото повествование е дадена на Папата като техен духовен лидер и ментор (не ви ли изникват в съзнанието картини на Дарт Вейдър и Императора?). 


Не е трудно да се досетим, че с текста на клипа пак се атакува индиректно „ЕС”(като наследник на Римската империя). Никак не е случайно, че в кадъра на  оператора многократно попадат статуи на римски императори и строени от тях монументи. Това е просто друга форма на позната ни офанзива от предходните две продукции срещу илюминати групировката на Западния кабал, представляван от оста Рим-Лондон-Вашингтон-Берлин–Париж. Този клип също е част от сблъсъка за върховен „mind control” и е предназначен предимно за младите хора, повлияни от черната музика и хип хоп „street„ субкултурата.
Както виждате атаката е тройна, като минава през аудиторията на „BTVпредимно хора на средна и след средната възраст, чалга-консуматор-поколението и слой от българското общество, до бунтарска ъндърграунд интелигенция, повлияна от „urban  културата (развита предимно в големите градове като София,Варна,Пловдив и Бургас).
Залогът обаче наистина е голям. Предстои създаването на бъдещата „Световна централна банка” („World central bank), в която ще се влеят ресурсите на „Международния валутен фонд”, „Световната банка”, „Европейската централна банка” (последната вече е в технически фалит – ей, и на Ротшийлдови не им е лесноJ) и централните банки на Китай, Русия и Япония. Те така или иначе след 1917г. си действат като една взаимосвързана система. Сега обаче предстои сериозно окрупняване на мениджмънта и борбата за топлия стол става много гореща. Другият ключов момент е контролът върху дяловете от бъдещите облигации, които бъдещото световно правителство ще издава на „Световната централна банка”, която пък от своя страна ще ползва златните ресурси от „C.A.. Т.е в крайна сметка къде ще се насочи каймакът от лихвата върху реалните и електронните пари, които ще се ползват в цял свят; при кого ще отиват и при кого няма да отиват, както и в какво процентно съотношение.
С „Илюминати” Сарафа цели Рим като ядро на Западния кабал и го охарактеризира директно като техния „демонски град”. Тук е мястото да ви припомня да не забравяте информацията, която Дейвид Айк и някои други автори изнасят за това, че реално Рим и Папата контролират  английските династии и оттам и САЩ, които са реална собственост на търговската корпорация  с име „Вирджиния”, която е менаджирана от британското кралство семейство, но истинският собственик и господар е Ватикана. Това никак не е далече от истината – само се задълбочете малко повече върху архитектурата на Вашигнтон – почти копие на центъра на Рим, даже и на хълмове са опитали да нагласят имитациятаJ.
Нека разгледаме приоритетно посланията на текста, който е водещ в клипа, а не визията, както беше при видеото на Андреа:
„Те са тук и контролират целият свят!
Разходи се с мен из Демонския град на Илюминати.
Но света не е готов за среща с непознати!”
Това е началото и основен рефрен на песента. Този лайтмотив е изграден от системата „теза-антитеза”. Първо ни се представя скрития враг, после той се охарактеризира, чрез местообитанието си(и Ботев го е правил по адрес на поробителите - спомнете си какво сте учили за него в училище), накрая следва контратезата – светът все още има съпротивителни сили да отхвърли тоталното налагане на империята на Злото.


„Цяла нация с манипулация поставена в туш,
От кукли на конци като George W. Bush..
Колко от вас все още вярват в Иисус..
Знаеш ли, че HAARP предизвика всеки земен трус..”
При втория куплет обърнете внимание, че докато рапърът произнася първата фраза на екрана се проявява кратък кадър, на който можем да видим цяла Европа и района на Средиземноморието. Това показва, че  „цяла нация” се отнася за всяка една нация в ЕС и региона, която е повярвала на лъжите на световните лидери.
След това ни се открива истината, че тези така набедени вождове не са нищо повече от кукли на конци, ръководени от масониски ложи по волята на техните илюминати господари.
Стих три загатва за фалшификации и редакцията на Библията от страна на илюминатските фамилии. Ето и подробно разгърната темата:
Краят на куплета ни разкрива истината за отровеното ни небе и стоящите зад това са фашисти-милитаристи.
Гледаш ефира, но с грешни новини!
Закона те спира, а мислиш че свободен си..
Мохамеданин или християнин..
Всички сме едни и същи, мечти за пари, коли и къщи.
Третият куплет накратко  очертава темите за манипулативната функция на медиите и двойния стандарт в правоприлагането, който в България стигна до такива чудовищни и нагли размери, че се наложи от Вашингтон посредством Уорлик да скастрят нашите самозабравили се властелини, които поради показността и липсата си на предпазливост станаха опасност за световната конспирация, поради липсата на такава в България(Забравихме ли Красьо Черничкия ? – Впрочем преди месец го оправдаха и „BTV измънкаха за  20 секудни новината, докато преди това няколко минути с обширен видеорепортаж облъчваха масите как храбрата българска полиция открила и ще спомогне да бъдат осъдени на дълги години затвор двама влюбени тинейджъри, които са откраднали няколко газови котлона и дървени столове от вилна зона).


Втората строфа от куплета ни разкрива как всъщност основата на християнската, мюсюлманската и еврейската религия е една и съща, като конците на върховните религиозни лидери се дърпат от едно и също място.
Нов световен ред 2001 през септември..
Готвят нова война 2012 след декември..
Хората, ние всичките сме дребни.
Огледай се и сред нас вече има и извънземни!
С тези рими продължава разходката през тайния калейдоскоп на илюминати – разбираме кои всъщност са взривили кулите, за да се напомпат военните бюджети с трилиони (а не милиарди) и да заграбят с брутална военна агресия световните запаси от дрога и петрол(алюзия за Афганистан и Ирак). Агресия толкова брутална, че чак Рокфелеровци от ООН не я одобриха с резолюция. 


Накрая ни се отваря и темата за досиетата „X и фактът, че не сме сами във Вселената – нещо, което все още се счита за срамно, ако признаеш публично, че вярваш в него. Това обаче не е тема, за която само се смеят -  това е тема, за която екзекутират публично. Ако не вярвате, питайте Джон Кенеди –  какво, не е жив вече? Ами... тогава питайте Бил (Уилям) Купър -  а, и на него му се случило  нещо свързано с куршуми, докато са го „наглеждали” въоръжени части на USA. Ами тогава може да прочетете  „Тихи оръжия за безшумни войни” и ще разберете чрез цяла книга какво се е  опитал да каже Сарафа само с един ред. 


„Но те не искат да знаеш това !
Не искат да знаеш нищо за реалността !
Направиха те на системата вечен роб,
Но не забравяй, че ти си част от Бог !”
Първата строфа ни разкрива най-важния принцип на Илюминати и тайните общества – секретността и постиганата посредством този прийом деформация на реалността. Перфектният враг е този, който не може да бъде видян. Поставяйки невидими бариери пред съзнанието ни, Илюминати спъват с невидими окови духа ни. Третият стих ни показва, че всички  революции и всичката пролята кръв просто са ни водили от една форма на робство към друга, по - завоалирана, възпроизвеждайки една и съща система за подтискане, но в различни форми.
Но въпреки всичко в кутията на Пандора все още е останала надеждата:
Но не забравяй, че ти си част от Бог !”
Тази рима силно ми напомня едно телевизионно интервю с Дейвид Айк от ранните му години, на което той казва без притеснения, че се възприема като божи син, а публиката и водещият го спукват от смях и същевременно се изживяват като добри християни, забравяйки „Битие” от Библията, където едно към едно е  казано, че човек е сътворен по божие подобие. Когато по време на интервю след време Айк си спомняше за този период, той обясняваше колко глупаво стадо е човечеството всъщност, тъй като се кланя пред богове, които никой от вярващите не е виждал, а когато се появи някой, който каже, че е  имал някакъв досег с тези богове го обявяват веднага за луд и дори са готови да го сложат на кладата за богохулство. 


Нека се върнем на божественото начало в човека и сериозната тема за  божествената искра. Спомнете си тавана на Сикстинската капела - вечният завет на гения Микеланджело, че сме само на една ръка разстояние от Бог. Тази концепция е нещото, което не се включва в рептилската менталност, а напротив - игнорира я. „По делата ще ги познаете” също така е казано в Библията, а те са пряко изражение на духовността. Тук ни се разкрива заложената  в човешката генетика възможност за промяна (мутация) на ДНК, съгласно делата, които посредством реализираните мисъл-форми изместват рождено базираните(наследеното от нашите родители ДНК) такива. Това е недостижимата реалност(измерение за рептилите, очертано от периметъра 12*12). Въпреки, че според тях липсата на промяна е признак за перфекност, те много добре знаят, че това е  перфекност само в едно измерение. Ъпгрейдът(усъвършенстването) означава промяна и интегриране на полярностите в едно ново начало – принцип на вселената, развит много детайлно от немския философ Хегел. Това ни води и към темата за моноинкарнирането и мултидайменшънъл инкарнирането, но засега няма смисъл да задълбаваме толкова много в тази тема, тъй като посланието би стигнало до твърде ограничен кръг посветени, а и стигнахме дотък през няколко смислови слоя от песента. 


Наркотици от Колумбия и Перу,
Се Контролират от ФБР и ЦРУ !
Във Ватикана за Бог приет е Папата..
От тук с Религия се контролира масата..
Първата строфа разкрива ролята на правителствата на т.нар. „цивилизовани” държави в глобалното разпространение на наркотиците като основен метод за контрол на съзнанието на управляваните от тях народи –  чрез главната им функция да предизвикват подчинение и оглупяване.
Разкрива се и двуличната роля специално на ФБР и ЦРУ, които реално водят война не срещу наркотрафика (за това ще има много сериозна тема с доказателства в скорошна статия), а за контрол върху наркотрафика и лъвските печалби от него.
Втората строфа описва това, което върви рамо до рамо с наркотици в световната система за контрол върху човешкото съзнание – религията. Не аз, а идеолога на комунизма и социализма Карл Маркс го е казал, че „религията е опиум за народите”(само че това, което са направили неговите последователи е да заменят опиума с хероин, т.е. един наркотик с друг).


Визирайки конкретно Папата, Сарафа атакува държавните формирования, на които сановникът е бил духовен крепител и кръстник като започнем от Римската империя до настоящата цел - „ЕС”.
Хора, които не знаят за кво иде реч..
Милиони декари, горите ги няма
 - сеч..
Животът ни е бюрокрация, лъжа, манипулация..
Истина е, не е конспирация !
Така завършва декларативно текстът на песента. Първо се констатира тъжната истина, че обикновеният човек е много далече от това, което наистина се случва около него, подобно на слепец в пустинна буря. След това се засяга и актуалната екологична тема за Земята като наш общ дом и за това, че както е казал Айнщайн -  ако има Четвърта световна война, тя със сигурност ще се води с прашки(ако въобще и до там стигнем като раса). 


След това ни се разкриват три основни принципа-системи на Илюминати –„бюрокрация, лъжа, манипулация”, чрез които те си служат да оплитат живота ни, за да крият своето истинско лице и помисли.
Лириката завършва с мантрата :
„Истина е, не е конспирация!” Идеята на Сарафа е да се затвърди внушението от изложените в „Илюминати” истини и да се избегне лепенето на досадния етикет „теория на конспирацията”, който Тома Неверни ще побърза да лепне, преди дори да е  изхабил един джаул енергия в опит да сътвори мисловен процес...
Видеото завършва красиво и аз така смятам да завърша изложението на статията:
И Бог отново ще бъде с децата си...

http://www.youtube.com/watch?v=W8M7c66ZBAg

4.Къде сме ние в този илюминати дирижиран апокалипсис?
Виждате, че като разгледаме малко по-подробно трите продукции, неизбежно се наслагва изводът, че процесите на глобализация и антиглобализация(Рим – анти-Рим), не са процеси на противопоставяне на граджанското общество срещу Илюминати, а по-скоро на местни фракции срещу глобални. Местните като по-слаби в тази битка мобилизират ресурса на масите с популистки лозунги и маскират интересите си като обществен интерес и антиглобализъм (движенията „Окупирай”, обществото на „Анонимните”, сладникаво-розовите послания на Крион и СаЛуСа). Принудени са да го правят, тъй като ако се опират само на конвенционалните илюминати способи, ще загубят битката спрямо набралите скорост и сила глобални доминиращи фракции.
 Ето защо се хвърля толкова ресурс в клипове и сериали. Битката изглежда много ясна – става въпрос за контрол върху бъдещата Световна централна банка и Световно правителство. От една страна са кръвната линия на Уиндзорите и Папата, а от друга Дракон - династиите от Изтока. Едните разчитат на приемственост от Римската империя(като продължител на Египетската и Вавилонската илюминатски империи), другите разчитат на лемурийските си корени и месианската роля на обединителите от Изтока - китайските и японските императори, Чингис хан, Тимур (Тамерлан).Аналогията със сблъсък на втората с третата вълна на Алвин Тофлър е много близка, но лично аз не съм толкова оптимистичен колкото него.
Какъв ще е изходът от тази екстремна илюминати битка? Първо с временния превес на еврото и Европейската централна банка и приемането на фискалния съюз се налага в публичното пространство, че системата с общата валута, макар и ограбваща по-слабо развитите държави, ще донесе поне стабилност и убежище на капиталите, т.е. хората, които имат някакви значими спестявания, а не живеят ден за ден с месечната заплата. Това са предимно представители на едрия бизнес (олигарсите) и елита на средната класа. И тези категории от хора обаче ще бъдат излъгани. И тук ключовият момент играе златото или по-точно лизинговите такси за неговото ползване. Източните фамилии накрая ще успеят в битката си с Червения дракон(символ на западания кабал). Върховните съдилища са на път да признаят техните искания за предявяване на лизинг-таксите за ползваното от тях(контролираните от западните илюминати централни банки) злато (*златото на банките не им принадлежи те го ползват на лизинг от организация, която се  предполага, че е под контрола на „Белите дракони”). Тогава „ЕЦБ” ще трябва да се разплати и ще рухне поради липса на необходимата финансова адекватност(става въпрос за трилиони евро). Този колапс ще срине еврото. Капиталистите накрая ще осъзнаят, че са инвестирали енергията и живота си в обезценени хартийки. Едновременно с това ще има и атака срещу „Федералния резерв” на САЩ и техните гущеровозелени “federal reserve notes”. Всички, които имат спестявания в долари и евро, или акции в американски или европейки компании за много кратко време ще разберат, че нямат почти нищо. Капиталистите ще настръхнат, пролетариатът също, някои от илюминатските фамилии ще разпределят печалбата в злато и активи(цели нации), а други ще влязат в трюма при нас и...
Ще дойде време за глобалния рестарт и Третата световна война. След като тя приключи и измамените в последните  60-70 години се поуспокоят(разбирайки, че не спестяванията и капиталите са най-важното нещо в живота им, което ще им бъде демонстрирано нагледно чрез войната – като загуба на здраве, близки и място за подслон), получат амнезия или се преселят в небитието, тогава ще дойде времето на Добрите илюминати, които ще лансират новата световна валута, новото Световно правителство(наследник на ООН, ЕС, САЩ и др.) и вероятно новата религия, като някаква смесица от семитската тройна религия (за непосветените ще кажа че юдаизма, християнството и исляма са просто секти на една и съща религия с произход култа към Амон-Ра в Древен Египет) и будизъм със заемки от локални религии в Азия. Та добрите чичковци илюминати ще установят Нов справедлив ред, за който масите вече ще ги молят и за който задружно ще блеят в хор. Тъжно, но истина...


P.S. Както виждате, както правилно е казал във вековната мъдрост българският народ - „Няма дим без огън”. Няма и случайни неща относно сериалите, които гледате и музиката, която слушате. Както сами се убедихте и те са част от върховната битка и са могъщо „mind control оръжие. Колкото и интересен да ви изглежда този титаничен сблъсък между илюминатските фракции, не забравяйте китайската поговорка – „Проклинам те - живееш в интересни времена!”. Не забравяйте, че кулминацията ще бъде Третата световна война, която неумолимо наближава – и това ще бъде война, в която няма да има пасивни участници дори и боговете...А най-тъжното е, че в битките на богове, титани и илюминати най-пострадали накрая са обикновените хора. Примерите са много - я глобален катаклизъм(потоп, земетресение, вероятно вече и HAАRP-трус), я глобален геноцид (биологичен, ядрен, химичен, предозиране на chemtrails-а)...
Да не забравяме обаче, че това е техният План. Никой не казва, че ние не може да имаме наш собствен План...
P.S.S. Един практически съвет: добре е да  инвестирате средствата си в злато. Когато станат факт прогнозираните в статията събития, банковата ви сметка ще бъде само няколко безсмислени числа в паметта на компютъра в банките. Парите в брой(долари и евро) ще са само едни лъскави хартийки с холограмни стикери без покритие, а ако сте инвестирали в имоти, сещайте се какво става с тях по време на бомбардировка, артилерийски обстрел, изкуствено насочено наводнение, земетресение или ураган. Ако въображението ви изневерява, просто си пуснете клип от наводненията в Хаити, урагана „Катрина” в САЩ или цунамито, което помете АЕЦ „Фукушима”.
P.S.S.S.
Да не забравяме трите неща, които все още са  ни останали в Кутията, защото те са оръжията на нашия План...
И Бог отново ще бъде с децата си...


Алхимика